بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

برای شماست فرناز خانوم!!!!!!!!!!!!

زیباترین هدیه  از یک دوست

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:00 http://www.aftab-gardoon.blogfa.com

فدات بشم الهی
خیلی دوستت دارم. اگه تو نباشی، من هیچ امیدی برای زندگی ندارم. شاید واسه همینه که قبول کردم برای همیشه بهترین دوست و بهترین همدم من بمونی
خیلی عکست خوشگله، خیلی دوستش دارم
اما مثل اینکه باید برات شرط بذارم: به یه شرط باهات می مونم که قول بدی دیگه از پول حرف نزنی! اگه واسه خاطر پولت بود تا الان دیگه خودمو نشون می دادم که دنبال پولت هستم یا نه!
دوستت دارم

ماندانا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:10

اقا نیما شما نامزد دارین البته ببخشیدا

۰۹۱۲۱۴۵۴۵۷۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد