بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

نمیدونم چی دلم میخواد !!!!!!!!!!!!!!!!!!

من ذوق دارم . من دلتنگم . من خسته ام . من دلم یک دشت بزرگ و پهناور میخواهد که بدوم در آن و احساس آزادی و رهایی کنم درونش ....
این روزها همیشه دستانم سرد میشوند و بدنم از گرما گر میگیرد .....این روزها میخواهم بخوابم دراز بکشم اما این وقت مسخره همه اش دیرش میشود .....
.
خدایا بی خیالی را از من دور کن ..... خدایا نگذار که من هیچ وقت بی تفاوت و سر خوش شوم .....
من دلم بی خیالی میخواد ...................................من دلم بی تقاوتی میخواد . من دارم دوگانه میشم ......
نظرات 1 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:43 http://aftab-gardoon.blogfa.com/

من که آخرش هم نفهمیدم تو چی می خوای!
اما اینو می دونم که هر چی نخوای من یکی رو حتما می خوایD:
غمتو نبینم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد