بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

آقا تیکهای تازه داغ توپ با حال با صفا بخونش!!!!!!!!

*می دونی فرق تو با فرقون چیه ؟فرقون خاک می بره اما تو دل می بری

 

*عسلم گلم نازم عمرم جونم قشنگم نفسم عشقم قربونت بشم دورت بگردم . اینا رو تمرین میکنی منو دیدی بهم بگی

 

*سردره یه مطب جراحی پلاستیک نوشته بود : لولو تحویل میگیریم هلو تحویل میدهیم! می خوای یه سر بزن شاید درست گفته باشه !

 

*جدید ترین جمله عاشقانه : بنزین نگاهت رو برای قلبم سهمیه بندی نکن

 

*بسمه تعالی، غرض مزاحمت بود، که بحمدالله حاصل شد(اس ام اس نیمه شبه)

 

*صدام می کنی
آرزو می کنم کاش کر بودم
تو که لال نمی شی ...

 

*درجات دیوانگی: 1. گیج 2. خنگ 3. پپه 4. یول 5. اسکل 6. شاسکول 7. گاگول 8. لر 9. ترک 10. ... اسمت چی بود؟؟؟

 

*میدونم بیداری داری ستاره ها ررو می شماری ولی یکیش کمه چون داره sms میده ، منم خوابم نمی بره دارم گوسفند ها رو می شمارم ولی یکیش کمه چون داره sms می خونه.

 

*عزیزم تو گاو منی .............. ناراحت نشو الان می فهمی . گ: گلمی. ا : آرزومی.و: وجودمی

 

*نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

 

*مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو ، فصلی کوچ کن ، اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر ، دردناک اما با عشق ، مثل خر عرعر کن ، بلند اما شمرده و خوانا!!!

 

*به حرمت گوسفندی که جان حضرت اسمعیل رو نجات داد 7 بار بگو بعععع بعععع
و این SMS رو برای 7 تا گوسفند دیگه بفرست

 

*اسمان را ستاره زیبا میکند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشک و تو را عمل کردن دماغ زیبا میکند

 

*یه ضرب المثل نمیدونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمیکنم

 

*آرزو دارم در سال جدید خوشیهاتون مثل " اسهال " باشه ........ مداوم .... مکرر ..... روان و روشن

 

*میدونی به یه دختر خوش گل که لباس خواب پوشیده چی میگن؟میگن: شب بخیر!

 

*دوست داشتم جیگرتو بخورم اما حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم

 

*سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره / جا خالی بدم بخوری زمین حالت بگیره

 

*دوستت دارم قد یه بشکه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین

 

*اگه بنزین کوپنی شده زیاد ناراحت نیستم چون از این به بعد قدر تو را بیشتر میدونم و حد اقل برای رفتن به مزرعه سوار تو میشم الاغ جونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد