بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

زمزمه های عشق پائیزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟........

 

امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک

در "تو"

        خلاصه کردم:

ای کاش می شد

یک بار

تنها همین

یک بار

تکرار می شدی!

تکرار...

 

                                                              " و قاف حرف آخر عشق است

                                                                            آن جا که نام کوچک من آغاز می شود. "

نظرات 2 + ارسال نظر
آزیتا سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:34 http://azi.blogsky.co

بسیار زیباست
با اجازه کپی کردم فقط کاش میدانستم نوشته چه کسیه؟

خواهش میکنم اگه اطلاعات در مورد مطالب میخوای ودوست داری با تبادل نظر در مورد مطالب کنیم به شماره موبایلم اس ام اس بده تا با هم بیشتر صحبت کنیم ۰۹۱۲۱۴۵۴۵۷۳ نیما پیشاهنگ.

رحمان دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 http://www.rahmanamiri.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی
جمله خوب
دستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد