بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

نمیدونم چرا همه میان برای من که به کار کسی کاری ندارم پز میدن؟

چند وقت پیش یه آقای دکتری که کاملا واضحه که آدم خیلی پولداریه گفت که یکی از اقوامه خیلی نزدیکشون میخواد ازدواج کنه و از من یه پسر خوشگل و تحصیلکرده خواست که بهش معرفی کنم !!! منم گفتم دختری با این توصیفاتی که شما دارید از اون میکنید واقعا نمیدونم چه پسری معرفی کنم که لایقش باشه ... نمیدونید چطور این دخترو توصیف کرد ... فوق لیسانس دانشگاه شریف ، فوق العاده خوش تیپ ، فوق العاده پولدار ، فوق العاده سر بزیر و مومن ، دارای یک شغله فوق العاده معتبر و خوب و از همه معتبرتر خانواده خیلی خوبو اینا ...و کلا هر پسری برای این دختر حیفه !!! و پسر باید آسمونی باشه ... و اصولا نمیدونستم این اقا که دنباله یه آدمه آسمونی میگرده چرا از من پسر خواسته که بهش معرفی کنم ... البته میدونم برای چی !!! پزو این حرفا ... که اصولا نمیدونم چرا باید آقای دکتر بیادو به من بخواد پز بده ...بگذریم من عادت کردم ... دو هفته نکشید این پسر آسمونی از آسمون افتادو پیدا شد و به دو ماه نکشید که از هم طلاق گرفتند.... حالا این دختر خانم آسمونی با یه پسر آسمونیه دیگه نامزد شده اند ... از قضا این پسر آسمونی هم رشته منه که صد البته به من ربطی نداره ... امروز آقای دکتر از صبح داشت در مورد محسنات این پسر و پدر پولدارشون و شغلی که این پسره آسمونی برای این دختر اسمونی پیدا کرده میگفت و در واقع من را تخریب شخصیتی میکردو فلان !!! اگه بگم تمامه این اتفاقات برام بیتفاوت بود دروغ گفتم ... یه خرده دلم شکست ، نمیدونم من چه بدی در حق این ادما کردم ... من که اصلا نه خودمو با این آدما مقایسه میکنم نه هیچی ... نه حرف میزنم ... نه چیزی میگم ... واقعا چرا ؟ به من چه ؟ همه این اتفاقات چه ربطی به من میتونه پیدا کنه هنوز نمیدانم ...
نظرات 3 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:28 http://www.aftab-gardoon.blogfa.com

اوخی عزیزم فدات شم انقدر جوش نزن
مطمئن باش هرکی از خودش پیشت تعریف می کنه و می خواد بگه که از تو بالاتره، پس حتما داره بهت حسادت می کنه
شاید هم می خواسته دختره رو قالب تو کنه؟ D:
نیما جون من آپ کردم و منتظرتم
از وقتی با تو آشنا شدم نمی دونم چرا حس آپ کردنم رفته بالا، می خوام یه وقت ازت عقب نیفتمD:

فرناز پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:10 http://www.aftab-gardoon.blogfa.com

آخه دیوونه من و تو مگه چند وقته با هم دوستیم که حالا یکسال هم از جداییمون گذشته باشه؟!!!!!!
خره من الان فقط فقط تو رو دوست دارم. یعنی انقدر دمدمی مزاجم که زودی برم با یکی دیگه و بخوام اونو دوست داشته باشم. کسی که من الان دلتنگشم و دوستش دارم تویی
کامنتت رو پاک می کنم چون خیلی از رو باد هوا نوشتی. دوباره باید بیای و یه کامنت خوشگل و عشقولانه واسم بذاری
دوستت دارم

اگه بگی دوسم نداری جو جو میشم میرم تو باغچه اینقدر جیک جیک میکنم تا پیشی بیاد منو بخوره فدای شما فرناز خانوم گل !!!!!!

فرناز یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:28 http://www.aftab-gardoon.blogfa.com

فدات بشم من
دوستت دارم خیلی زیاد
کامنتت رو تو وبلاگم ندیدم
من کامنت می خوام:(
فقط هم کامنت تو رو نه هیچکس دیگه رو:×

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد