بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بابا نظر بدین مارو گائیدین!!!!!!!!!!!!!!۱

چه سلامی چه علیکی!!!

میبینم که در پست قبلی فقط ۱ عدد کامنت داشتم در پست قبلیش هم ۰ تا

عیب نداره ....اصلا فکرش رو هم نکنید که من از نوشتن دلسرد شم ....نخیر

بچه ها من از این که دهنی کسی رو بخورم بدم میاد!!!  چه کار کنم؟؟؟؟ 

دوستم امروز میگفت من و دوست دخترم با هم یه ایس پک خوردیم...من هم اینجوری شدم

فکرش رو بکن ۱ نی تفی و ۲ نفر

نظرات 3 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:22 http://www.aftab-gardoon.blogfa.com

سلام یعنی من که برات کامنت می ذارم هیچ ارزشی واست نداره. باشه آقا نیما اصلا مهم نیست. حیف که بی مرامی کار من نیست وگرنه دیگه نمیومدم وبلاگت. اگر هم ناراحتی بگو دیگه برات کامنت نذارم تا نیای ببینی یک کامنت داری کلی ذوق کنی، بعد بخونی ببینی بازم مثل همیشه این فرنازه که برات کامنت گذاشته و ضد حال بخوری......
ااااا یعنی تو دهنی دوست نداری اما من دلم می خواد دوست پسرم دهنی منو بخوره تا اینطوری دوست داشتنشو بهم اثبات کنهD:

آخه فدات شم الهی تو فرق داری من منظورم رفقای دانشکدمه اونارو میگم خانومی من شما اصلا ناراحت نشو دل ما رو نشکون و کامنت بذار فدات شم فدات شم!!!!!!

گلایر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:25

بهت نمیخوره انقدرپاستوریزه باشی که دهنی کسی ونخوری.!!!!!!!!!!!

غریبه سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:33

داداش من ترم یک دانشگاه یزدم
یه هفته بیشتر نیست که میام تو وب تون خیلی قشنگه زود به زود آپ دیتش کنید
(چاکر همتون محمد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد