بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

آقا تا حالا آنفلانزا گرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واژه ی انفولانزا در حقیقت به معنای نفوذ شوم ستارگان است.

ولی به نظر من که به معنای کمه کم ۲ تا پنی سیلین و یه هفته فین فین کردنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:04 http://aftab-gardoon.blogfa.com/

ای بابا تو هم چه گیری دادی به آمپول
چه خبرته انقدر آپ می کنی؟
لااقل تعداد نشون دادن آپهاتو بیشتر از سه تا بکن که بشه همشو خوند. البته من که همشو می خونم
منم آپ کردم دوست داشتی می تونی یکم از زحمت نوشتن تو وبلاگتو تو کامنت گذاشتن واسه من هدر بدی!D:

چرا دوا میکنی خانوم خانوما جیگرتو بخورم حالو احوالت چتوره چاقو چله هستی تو فکر نیما هستی میدونستی تو جیگر نیما هستی اینام همش مال تو هستن ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ

فرناز چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:39 http://aftab-gardoon.blogfa.com/

من که دعوا نکردم فدات شم
فقط یکمی عصبانی شدمD:
قربونت بشم همش گوشی تو دستمه و منتظر اس ام اس یا زنگ زدنتم. یه لحظه هم نمی تونم بدون فکر کردن بهت زندگی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد