بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

حرفای دلم بازم فوران احساسات نیما وجودم!!!!!!!!!۱۱

وقتی خدا تو رو آفرید بهم نیگا کرد

پرسید باباش میشی یا عاشقش؟

گفتم بیاد ببینمش

دیدم

عاشقت شدم

اما کاش بابات می شدم

تا با یه سیلی بهت می فهموندم

عاشق ها عروسک های تو نیستند

 

 

دو به دو می روند

 دو پرنده در مه

 دو اسب در جاده

 دو قایق در اسکله

من دو ندارم!

در مدرسه تا یک بیشتر نخوانده ام

و دفتر ریاضی ام پر از تمرین های شعر است.

 

از طرف اونی که تنهاست ،
تنها اومده ،
تنها میره ،
تنهاش میزارن ،
تنها یک آرزو داره ،
اونم اینکه تنهاش نزارن

نظرات 1 + ارسال نظر
الناز دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:11 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام وبلاگت زیباست اگر با تبادل لینک موافقی به من بگو موفق باشی بای

سلام الناز خانوم خیلی ممنون از اینکه مطالب رو خوندی منم موافقم من نیما پیش آهنگ ۲۵ ساله فارق التحصیل دندان پزشکی هستم اینم خوشحال میشم ازم انتقاد کنی و راهنمائیم کنی اگه دوست داشتی به من اس ام اس بده تا با هم صحبت کنیم ۰۹۱۲۱۴۵۴۵۷۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد