بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

آقا اینقدر به جوونا الکی تهمت نزنید اول بپرسید بعد قضاوت کنید!!!

سلام

من نمی دونم چرا هر کی میاد تو این وبلاگ غمگین می شه با اینکه من خودم خیلی آدم شادی هستم...ولی خب بعضی روزا آدم دلش می گیره دیگه...(البته یه دلیلش هم قالب وبلاگ بود که عوضش کردم!!!)

اگه یه پستم غمگین بود معنیش اصلن این نیست که من عاشق شدم...

ولی جدی تو جامعه این رواج پیدا کرده که هر کی یه کم دلش می گیره می گن عاشق شده...

آخه رو چه حساب؟!!!...

به نظر من غلط ترین ضرب المثل همینه که می گه:

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده....بدان عاشق شدست و گریه کرده

آخه تو از کجا می دونی؟...

شاید استاتیک و افتاده...شاید استاد تو کلاس آبروش و برده...آخه هر ناراحتی که دلیلش عشق نیست...

وای از دست این آدم هایی که الکی جو می دن...

همینه که باعث میشه ارزش عشق پایین بیاد...و حتی لقب خیابونی (عشق خیابونی) بهش بدن...

یه کم مواظب رفتارمون باشیم همه چیز درست می شه(اولین کسی که مورد خطابه خودمم ها!)

نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:07 http://aj

ای بابا عشق چیه؟من که حالم از هر چی عشق و عاشقییه بهم میخوره؟یه بار عاشق شدم واسه هفت پشتم بسه!

کیمیا جونم من همه نظراتتو میخونم خیلی هم برام عزیزی میشه خواهش کنم شماره موبایلمو میدم یه اس ام اس بده برات بزنگم باهات حرف بزنم خیلی حرفا و درد و دل دارم که میخوام بهت بگم خواهش خانومی ۰۹۱۹۴۱۳۰۶۶۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد