بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

بیا تو

به دلت باید رجوع کنی بیای تو

ما اینیم دیگه از آینده هم میگیم فالم میگیریم پس بیا تو

طالع بینی آبان

فروردین

در این دو هفته، کاری را که به آینده‌تان مربوط است شروع خواهید کرد و مطمئن باشید که می‌توانید آن را با موفقیت به اتمام برسانید. برای انجام کاری ناچار می‌شوید روش خود را تغییر دهید یا مسیر تازه‌ای را انتخاب کنید. یکی می‌خواهد به قول معروف با گل آلود کردن آب به نفع خود بهره‌برداری کند، شما با اندکی تدبیر و دقت نظر می‌توانید او را بشناسید و نقشه‌های او را خنثی کنید. خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

اردیبهشت

به زودی خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهید شنید.معامله‌ای را که در انتظارش بودید، به پایان خواهید برد. طی ملاقاتی غیرمترقبه بایک شخص بانفوذ یا یک دوست قدیمی برنامه‌های جدیدی را در پیش روی خود خواهید دید. برای انجام کاری ناچار می‌شوید به یک رقابت ناخواسته تن بدهید. نگران نباشید موفقیت از آن شماست.دل دادگان جوان متولد این ماه، با فراهم آمدن موجباتی به تشکیل خانواده امیدوارتر خواهند شد.

خرداد

طی این دو هفته از یک بلاتکلیفی رها می‌شوید و آن وقت می‌توانید اختیار تصمیم گیری را خود به عهده بگیرید. سعی کنید مصمم باشید و دودلی را از خود دور کنید. خیلی زود قصد و خواسته یکی از اطرافیان برای شما روشن خواهد شد. سعی کنید در محیط خانواده یا در محیط کار به بعضی اختلاف‌نظرهای کوچک و کم اهمیت دامن نزنید و از پیش آوردن هرگونه جر و بحث خودداری کنید چون در غیر اینصورت دود آن ابتدا به چشم خودتان خواهد رفت و آن وقت پشیمانی دیگر فایده‌ای نخواهد داشت.

تیر

از یک دوست خبرهای خوشحال‌کننده‌ای خواهید شنید. یک مسافر از راه دور می‌رسد. به یک مهمانی دعوت می‌شوید و ناچار به پذیرایی نسبتا مفصل از یکی خواهید شد. طلبی وصول یا خواسته‌ای قبول و به انجام می‌رسد. سعی کنید برنامه و خواسته خود را با زبان خوش حتی اگر مصلحتی باشد طلب کنید. زبان درشتی و غیظ، غضب در بیشتر موارد لج و لجبازی و دشمنی به بار می‌آورد.

مرداد

این روزها سعی کنید خیلی حساس و دمدمی مزاج نباشید. بهانه‌جویی و بهانه‌گیری‌ها را از خود دور کنید، چون ممکن است نظر و عقیده طرف مقابل نسبت به شما مخدوش و عوض شود. مواظب باشید توقعات بیش از حد شما کار دستتان ندهد. آن دسته از متولدین این ماه که به کار فرهنگی یا هنری اشتغال دارند، به موفقیت‌هایی دست می‌یابند. یک سفر زیارتی که مدتها در انتظارش بودید در پیش رو دارید بهتر از قبل از این سفر کدورت هایی که در قلبتان رسوخ کرده را بیرون بریزید.

شهریور

در مورد کسی یا کاری آنچه می‌پنداشتید، اشتباه از آب در می‌آید. زیاد نگران و ناامید نباشید، قرار نیست همه حدس‌ها و پیش‌بینی‌های آدم درست از آب درآید. بهتر است به فکر تصحیح و جبران آن باشید.یک برنامه کاری با موفقیت به جریان می‌افتد. اما سعی کنید خوشحالی از این موفقیت شما را از رسیدگی به سایر کارهایتان باز ندارد. به زودی به مقدار قابل توجهی پول و سرمایه نیازمند خواهید شد. از هم اکنون به فکر چاره جویی باشید. آن کسی را که آرزوی دیدنش را داشتید، خواهید دید.

مهر

برای حل یک مشکل که این روزها فکرتان را به خود مشغول کرده است، باید منتظر گذشت زمان باشید تا فرصت مناسب آن فراهم آید. نگران کم پولی خود نباشید، برای انجام یک مسافرت یا شروع یک برنامه کاری پول یاسرمایه مورد نظر فراهم خواهد شد. این روزها سعی کنید کمی سیاستمدار باشید. گاهی لازم است آدم برخلاف میلش حرفی را بزند تا نظر موافق طرف مقابل را جلب کند و به عنوان مثال بین بنشین و بفرما، کلمه بفرما را بگوید و حرفی را بزند که البته دروغ هم نباشد.

آبان

خبری را که در انتظارش بودید، خواهید شنید و موضوعی که مورد دلخواه شما هست به انجام خواهد رسید. با توصیه و کوشش یکی از همراهان دلسوز کار مهمی به نفع شما به انجام می‌رسد. یک مسافرت کوتاه مدت در پیش دارید. این هفته مواظب بعضی حرفهای خود باشید تا موجب کدورت یا عکس العمل تند از جانب یکی از همکاران و همسایگان نشود. آنچه را که در طلبش بودید به دست شما می‌رسد.

آذر

پول مورد لزوم به دست شما می‌رسد. معامله‌ای شیرین در پیش دارید. امر خیری به نتیجه می‌رسد. این روزها حواستان را جمع کنید چون روی خط شانس هستید. پس مواظب فرصت‌ها باشید تا آنها را از دست ندهید. سختگیری‌ها و لجاجت یکی از نزدیکان حسابی شما را کلافه خواهد کرد. سعی کنید در چنین مواردی شما کوتاه بیایید و از نشان دادن عکس‌العمل‌های تند خودداری کنید تا طرف مقابل نسبت به کار خود پشیمان شود.

دی

برای بهبود یک رابطه عاطفی سعی کنید بیش از حد لازم، احساساتی نشوید و از عواطف خود خرج نکنید، چون آن وقت ممکن است احساسات شما مورد سوء‌استفاده قرار گیرد یا توقعات طرف مقابل زیاد شود. کاری را که در دست دارید، اگر هرچه زودتر به انجام برسانید خود بیش از دیگران از نتایج آن بهره‌مند خواهید شد. مهمان عزیزی در راه دارید. خرج نسبتا بزرگی به گردن شما می‌افتد.

بهمن

این روزها به خاطر پشیمانی یا یک نوع شکست نباید خود را سرزنش کنید و توانایی‌های خود را دست کم بگیرید. سعی کنید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و به خود بقبولانید که چنین اتفاقاتی در زندگی برای همه پیش می‌آید و برای انتخاب یکی از دو راه پیش‌رو ، راه مستقیم را که کوتاهتر هم هست برگزینید. آنچه را در طلب آن بودید، به دست می‌آورید. یک تنگنای مالی حواستان را پرت نکند، گذر از این تنگنا به آسانی ممکن است.

اسفند

در این هفته با برنامه جدیدی مواجه می‌شوید. افق‌های تازه‌ای پیش رویتان گشوده خواهد شد. یک خواسته قدیمی و نسبتا فراموش شده شما، دوباره سر بر خواهد آورد و این بار می‌توانید خواسته خود را عملی کنید. به یک مسافرت خارج از کشور دعوت می‌شوید. برای انجام یک معامله نسبتا خوب و سودآور فرصتی مغتنم به دست می‌آورید. سعی کنید روابط خود را با دوستان قدیمی، تازه نگهدارید و آنان را به دست فراموشی نسپاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد